Premiera RimWorld 1.0
Należy zaznaczyć, że patch 1.0 nie różni się zbytnio od ostatniej bety, oznaczonej numerem 19. Autorzy skupili się na usunięciu błędów, dodając tylko jedną nowość w postaci modyfikacji systemu racjonowania jedzenia. Od teraz gracze mogą zadecydować, co dokładnie będą jeść koloniści oraz więźniowie.RimWorld trafiło na Steama w lipcu 2016, po prawie trzech latach testów poza platformą Valve, a na wersję beta przyszło nam czekać do końca 2017 roku. Pełne wydanie miało ukazać się nieco później i wprowadzić sporo zmian, jednak ostatecznie twórcy zdecydowali się na przedłużenie testów. W efekcie nowości planowane dla wersji 1.0 trafiły do bety w sierpniu. Przez ten czas gra wyrobiła sobie reputację wśród graczy, zachwyconych rozbudowaną rozgrywką. Dość powiedzieć, że z ponad 21 tysięcy użytkowników 97% wypowiedziało się o tytule pozytywnie, a do lutego debiutanckie dzieło Ludeon Studios znalazło ponad milion nabywców.
Choć premiera wersji 1.0 nie oznacza końca rozwoju RimWorld, nie należy się spodziewać niczego nowego w najbliższym czasie. Autorzy mają kilka pomysłów na dalsze rozbudowanie gry, jednak na razie skupią się usuwaniu błędów i poprawkach związanych z modami.
Źródło:
"Entelarmer" - GRY-OnLine 2018-10-17 16:40:01